Solen i mitt liv



Det här i stjärnan, solen i mitt liv just nu. Jo visst är Sid och Zion mina små solar med, men dom testar mamma lite för mkt för att jag ska kunna glädjas. Det är ett omtumlande liv man har, ett ganska så tragiskt just nu.
En vän till Magnus och mig har dött i en bilolycka, hon hade precis blivit mamma, hade en dotter på 4 månader......snacka om att livet är fucked up orättvist.

Lee Lou får mig att stå ut, orka med vardagen...han ger mig den där glädjen och är väldigt bra på att hitta den hos mig.

Nu är min lilla 5 månader gammal <3 . Han skulle ha fått sin 5månaders spruta i tisdags, men han har varit hängig..och hostar som en gnu. Gör ont i mitt mamma hjärta när han inte är 100 bra. Vi har fått en ny tid på måndag...hoppas verkligen han har återhämtat sig då.

Sidden och Zion är väl inte i dom roligaste av åldrar nu. Sid kan själv, vill inte, mamma är dum....blir sur så fort det inte passar honom. Lyssnar inte ett skit...trotsar som fan! Zion har blivit lite lättare att ha och göra med sen vi kontaktade hjälp. Fick uppgift att umgås mer med honom ensam, han behöver tydligen mer mamma tid. Jo...lite bättre..men vi är inte där än. Dom ska iaf ha ros för att dom alltid varit så snälla mot lillebror trots att han tar upp mkt tid..och att dom inte kommer i första hand hela tiden längre...

Under dagarna som varit har vi funderat lite på sommarplaner.., M har ju tidig semester så då måste det passas på att resa och hitta på saker som en familj bör =)


Måste ta mig upp ur detta elände bara...rycka upp mig och ta tag i mitt liv. Jag är rädd att jag måste ta kontakt med psykolog annars. VILL komma vidare. Har ett förbannat jävla körkort som väntar på mig med...är jag uplplagd för det? NEJ mannen! Men är så jävla låst utan...., får helt enkelt sätta min fobi åt sidan...


Sitter o längtar efter Lynn...tror hon kan få mig på gott humör. BTW så saknar jag det där...att ha någon att prata med.

Äh..nu ska jag kolla tredera, blocket...m.m...

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0