Hej, det var inte igår!

Blogga eller inte blogga..det är den stora frågan just idag.

Här har det hänt en hel del. Vi har till och börjat med fått vårat tredje och efterlängtade barn. Föddes den 4 dec , alltså 9 dagar sen. Förlossningen gick väldigt bra, men åter igen så fick jag klara mig utan ngt smärtstillande =/
Att trycka ut en bebis på 4,3 kg utan smärtlindring är inte så rock n roll ass!
Man ligger ju där och vill bara dö, helst att ngn bara avlossar fort som fan!
Hade inga direkta värkar innan så hade aldrig trott att jag var öppen 6 cm när vi kom in till förlossningen. Var helt övertygad om att vi skulle få ta vårat pick o pack o fara hemåt igen. Det var bara att sticka hål på hinnorna så var man allmost framme. Krystvärkarna vill jag inte prata om hur ont dom gjorde...usch!
VARFÖR utsätter man sig själv för ngt dyligt? Nu får det vara bra med kids för ett tag..phuu!

Våran tredje son heter Lee Lou Sundberg men kommer nog kallas för louen..., det har jag redan gjort ett antal gånger. Idag är våran bebis 3 månader gammal och tiden fram till nu har varit lite skrikig och bökig men inte alls som zion var när han va bebis. Kolik och sånt är över nu..tack o lov =). Idag har vi en helt underbar , snäll och lugn bebis <3
Att gå från att ha 2 barn till tre barn tycker inte jag är en väldig omställning.., det var värre att gå från 1 till två.

Bilder på våran sötkorv kommer !!!


Våren är på väg, idag skiner solen och det är 10 grader varmt, härlig tid framför oss! Me love!

Om sisådär en halv timma ska vi hämta odjuren på dagis så det är väl bäst att röra på fläsket.

hörs snart!

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0