Måndagen den 16 maj

weehoo! vår känslor, eller är det sommar känslor nu? Eller kanske helt enkelt bebis känslor <3 Idag går jag in i vecka 13, tiden springer fram..och en liten mage syns nu =) Tänkte bjuda på lite bilder från telefonen ngt senare. Tyvärr så vågar man endå inte ta ut för mkt i förskott, då inget ul är gjort än.., men nu är ju iaf missfalls risken over and out. Nu på fredag ska jag på mitt första ul ( kub ). Gissa om jag längtar och är ivrig att tala om för världen. Lets hope att allt ser fint ut. Kan berätta om hur jag mår. Mja.., är väääldigt trött , men det beror på järnbristen som vi konstaterade att jag hade/har förra veckan hos BM. Illamåendet börjar sakta men säkert avta, ahhhhh! Humöret är väl endå på topp, förutom när kidsen går på mina nerver.., men så ska det ju vara..=P Vad mer, jo...jag gjorde laser behandling igen förra veckan, fick ett styggt märke efteråt, som även idag syns, men är mest sårskorpor. Detta var en test omgång, då den mildare varianten inte funkade på mig. Nästa gång blir det stort område och frågan är om man kan gå till jobbet då, mja....får kanske ta det på semestern. Ivrig över denna behandling och vill se resultat NU! men jag får nog vänta veckan ut. Ikväll är jag ensam, M jobbar..blir bara vila magen o göda den. =) Imorgon blir det jobb, hoppas på en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0