Skämma bort sig själv...

eller skämma bort sina barn.


Sid väckte mig snortidigt idag, jag som hade hoppats på sovmorgon...men ikke! Det var bara att kliva upp 06.30. Efter att Zion vaknat var huset livat värre...såpass att inte M kunde sova efter jobbat natt. Det fanns bara en sak att göra, klä på sig själv o kidsen o dra ut en sväng. Tog bussen till sundsta...gick av vid konsum för att handla lite russin, men blev även en film (post per). Ut i fina vädret och därefter bege sig till en mamma som var något så J'vla bakis. Kom in i lgh och det stank fylla..uääk!

Lämnade kvar sid hos mojmoj ( kunde hon gott ha =P ) , tog med Zion ner på stan. Efter en kort stund somnade han så gott i vagnen, så mamma fick en välförtjänad shoppingtur utan krångel =)

Hittade skor till Sid.
Byxor till Sid.
Barba mössa och sjal till Zion.

Sist och minst...hårspray till mig ! 

Kände inte ett dugg för att titta på kläder till mig själv, bara till kidsen...mkt roligare, och jag bara älskar att skämma bort dom.

På tal om att skämma bort, på tisdag har jag bokat tid för en kemisk peeling...ska bli gött! =) ska bli fresh till våren hade jag tänkt.

Ne fan..ska nog ta o natta mig själv.., barna ska till dagis imorn.

nighty tighty


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0