pest lr kolera..

Vad händer i mitt liv just nu, mjaa...jag går mest i bebis tankar , men även sälja hus tankar. Yes..det kom som en BOMB! Det är mycket som behöver göras med huset just nu och framöver....lite för mkt kanske. Det börjar bli ågren, för man vill ju inte ha mera lån eg, men det måste man ju...hmm. Magnus och jag är nog ganska överens där. Trivs så väldigt bra här och älskar friheten, men jag är mer sugen på att lägga pengar på resa och unna sig.

Ja vill ha en 5:a på herrhagen, men det kan man nog glömma..., dom är sällsynta! Vi har iaf inte bestämt ngt än..så det är inte klart, men vi tänker o försöker naturligtvis hitta en bättre lösning än flytt. Jaja...får se hur detta går.

Annars, har köpt äl tester..men verkar ha tappat bort min äl.. =/
Magnus ska jobba natt, så det är vinet o jag. Kidsen sover efter mycket röjj.

Nu, googla alice i underlandet och få ideér till en målning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0