Ahhhh!

OK, idag har jag jobbat...ensam igen..vilken skräll! Sara är i New York och bränner pengar....svin ! =P

Haft en bra dag, många kunder och många leénden =)

Fick skjuts hem av moster Bettan som endå inte hade något för sig....OJJ..vad har hänt? Tack för skjutsen iaf. Kom hem och i stort sett vände, pussa lite på kidsen..sen ner till stan. Letade efter järnvägsgatan 9E...tog sin lilla stund, men sen såå...

Så..då har man varit hos lotta och gjort en kemisk peeling igen...åh gud vad det gjorde ont idag, men gött som fan efteråt. Hon lyckades sälja på mig en kräm för 750 spänn..., billligt? nääää! Så..då var man 1700 spänn fattigare...buhäbuhä. Förhoppningsvis så ger det resultat, jäjj!

Just det, jag orkade inte ta bussen hem..så jag tänkte...varför inte bränna dom sista hundra lapparna på taxi..., dah! gubben körde fel, åkte runt halva lorensberg..o det blev dyrt..trots att han stängde av taxametern en bra stund innan jag var hemma.  

Väl hemma och älskling hade tacos klart...lyx! <3
Nu är jag helt slut...sovtime snart..., lite kel först kanske..hmm

nighty 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0