Fy.

Sjukskriven och känner mig..buhäääää!

Blev sjukskriven för en vecka sen. Barnmorskan tyckte att mina värden var för låga trots att jag äter extra av allt. Samma dag fick jag ont i ryggen och det har hållt i sig tills idag, nu har det släppt lite..men jag haltar typ när jag går för det finns inte den styrkan än. Imorgon ska jag till en läkare, och får då se om det blir flera dagar med sjukskrivning eller om det är dags att återgå till jobbet.

ikväll lindrar jag minn depp-koma med ett flertal avsnitt av unga mödrar, mat..smörgås..och avstängning av mobil. Suktar efter annanas, inte konserv..utan den riktiga frukten så att säga.

Sängen blir min date ikväll, m jobbar natt. SKÖNT..., behöver vara ensam och få grubbla över sura miner och jobbiga samtal från försäkringskassan.

godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0