v.22



Lördag kväll och inte så mkt mer. Dagen har gått så fort.., kändes som om man gick upp, åkte en sväng, kom hem och sen var det kvällen..wipps!

Började med att vi fick en skön sovmorgon, och då pratar vi 10 tiden =), dessvärre var det kiss i olika sängar!

Fick naturligtvis dåligt samvete, men givetvis hade min sambo kunnat gå upp tidigare? ...lat..haha!

Lyckades få barnvakt till en utav grabbarna, så vi lugnt kunde åka till studion för att gadda oss, eller mja..inte oss...Maggie. Tredje tatueringen han får utav mig nu..., bortskämda man! Hoppas han uppskattar det ordentligt med tanke på alla klippningar jag fått ta. Eg var det min inbokade tid, men J ville inte gadda mig nu pga att jag är gravid.., så.that sucks! INTE bara bra att vara gravid..=P

Är fortfarande sjukskriven , trodde för ett ögonblick att jag höll på att bli bättre, men ikke! Idag har jag haft smärtor utan dess like..., höll på att inte ta mig upp från golvet förut..., fick smått panik och tänkte hela tiden på min telefon som låg i köket, sååå långt bort för att kunna få hjälp! Tillslut så lyckades jag på ngt sätt ta mig upp...thank god! Denna sjukskrivning lär hålla i sig ett tag...phuu!


M är ute ikväll, lämnat sin kära "fru" i sticket....shame on him!!! morr..
bäst för honom att han inte kommer hem och stinker sprit, orkar inte!

Nope, dags att släcka i barnens rum.
Nighty tighty


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0