v.20



Bilden som togs i fredags på ultraljudet ser ut såhär =)

Innan var jag beräknad till den 28 nov, men blev tillbaka med 3 dagar, så 25 november är våran tredje son beräknad att komma <3

Detta är min tredje vecka med sjukskrivning, får se hur det blir framöver. Jag är lika trött som vanligt..men smärtan i ryggen kommer och går. Nu i helgen när vi var i skövde var det ansträngande och värken kändes mer pga det.

Barnen är på dagis så jag kan vila.., tro mig..det är skönt! Jag har legat på soffan hela morgonen.., men nu måste jag tyvärr röva mig upp då magen är hungrig.

Vädret är inge vidare ..hoppas sommaren kommer när vi har semester =)

Har man ork att rensa lite i garderoben tro?


Kommentarer
Postat av: Therese

Aww :)

2011-07-04 @ 12:48:19
URL: http://kamtroll.blogg.se/
Postat av: Therese

Katter är bra att ha när det kommer äckliga insekter!

2011-07-08 @ 17:05:30
URL: http://kamtroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0