Vab

Hej och välkommen in i sjukstugan!

Zion har sky hög feber fortfarande ( tredje dagen). Imorgon ska Magnus börja jobba, vilket leder till att jag inte kan jobba, det blir vab. Detta är pest o pina...först att se sitt barn må så jävla dåligt, sen att man inte får jobba en fredag..som eg är väldigt roligt. BUHUUUUU!!!


Eftersom jag inte vill ta med Zion till dagis imorgon när jag ska lämna sid så har jag lyckats fixa  så att morfar hämtar sidden kvart över åtta. Att han sa ja när jag frågade var ju ett mirakel =) ...och vad skönt att slippa dra med zion ut när han är såpass sjuk. Nu är det bara hämtning som behöver ordnas.


Annars: Jag skickade blombud till hjärtat, men blombudet fatta dåligt och dök inte upp. Fick ringa och klaga lite och tillslut kom dom ...NÄR JAG HADE KOMMIT HEM!? MORR! som plåster på såret så skickade dom med choklad och tulpaner...hmm?

Nu ska här nanas. peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0