time is still running



Sitter här i soffan med min lilla sjukling! yes, jag skrev rätt.....när äntligen jag börjar friskna till så är det någon annans tur. Zion krånglade hela natten, men utan att gråta..så vi lät honom mest hållas. Nu vet jag varför han höll på som han gjorde. Stackars liten! 39,5 i feber och hostig. Som att inte det vore nog..., nej! han har ögoninflammation med =/


As we speak så är Magnus o Sid iväg till ikea för att frige lite energi som tre åringar oftast har en hel del utav. Varför det är så bra med ikea.
1. anpassat för barn
2. billigt fika
3. billig mat
4. snygga möbler till låga priser.
5. ett stort plus är endå barn avdelningen.


Lite posetiva besked är ju iaf att vi fått barnvakt till den 29 jan, och även lyckats boka bord på alfie. Nu är frågan om man ska boka hotell? hmm..



Kommentarer
Postat av: Therese

Jag köpte skålen på Feeling i duvanhuset. Fanns en som det stod lördagsgodis på också tror jag, sen fanns det med blå insida om jag inte minns fel :)

Kram

2011-01-18 @ 16:31:10
URL: http://kamtroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0