test-lagret

Skit och dubbel skit. Igår fick jag en ullebergare och gjorde något jag aldrig kunde tänkas göra, men jag skyller på hormoner och sånt. Efter den sk händelsen så insåg jag att imorgon ...eller idag ( som var igår) kommer jag få min mens...garanterat! OCH vipps..där fick jag min äckliga mens. Hoppades så innerligt..men ikke! Så nu är det jag som ska beställa test stickor från TEST lagret =)


Fick magnus att nåla mig igår, den smärtan och sen inte ens lyckas få igenom staven i läppen...skit! SNYGG fläskläpp, ser nästan ut som botox =P


Snö, jag ser det snöar...nu får det snart räcka med snö. Nu på torsdag skulle vi få besök från skövde då Lee fyller år, men käppar i hjulet! Sååå...att fira hans 2 års dag utan släkt o familj känns sådär. Mamma ville åka till sälen..., pappa lär hinna glömma..och cilla o johan? hmm...det vet man aldrig.
Ska iaf beställa tårta och slå in lite paket, göra det bästa utav situationen.


Ego kväll ikväll.

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0