sug

Kunde inte valt en bättre rubrik för att förklara hur jag mår. Igår eftermiddag efter mammas besök började jag känna mig lite smått illamående. Sen fick jag ont i magen, såpass att jag var tvungen att lägga mig. Detta ledde till att jag slutligen spydde, nästan svimmade. MAGSJUKA, igen! När ska alla sjukdomar ta slut, och när ska man kunna se allt från den ljusa sidan?

Vinterkräksjuka.

Idag har illamåendet avtagit, men har fruktansvärt ont i kroppen...och har inte ork till annat än ligga på soffan. Min lediga dag går alltså till att krya på sig.., that sucks! Förmodligen blir jag hemma från jobbet imorgon eftesom man smittar ett tag efteråt, typ 48 timmar. Nu har jag med all rätt lov att tycka synd om mig själv. Jag som skulle gå på stan o fika med lynn....buhuuu!

så...inga roliga nyheter. Kanske senare idag? vem vet.

peace


Kommentarer
Postat av: Therese

Krya på dig!

Kramkram

2011-01-17 @ 19:08:49
URL: http://kamtroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0