Ris var det!

TYdligen fick min sambo en massa ris idag, undrar vad har syftar på? Nu ska han iaf iväg o jobba natt och bra är väl det, så vi får lugn o ro. Jag bara avskyr att bråka/tjaffsa/sura...you name it!

Finns iaf små enkla lösningar på problemen, som tycks vara jävligt svåra att ta sig an.


Ingen bra dag det här. Har fått reda på att anställda kan vara helt tomma i bollen och bara ställa till med besvär. Jag är yber glad över mitt jobb, och anser att jag har en bra arbetsgivare. Hur orkar andra klaga och tycka allt är så jävla krångligt o jobbigt? testa att bli anställda någon annan stans och även få en annan arbetsgivare. ARG!


JAG SKULLE BEHÖVA ETT UPPEHÅLL FRÅN ALLT! SPECIELLT FRÅN KARLSTAD.


Får se om Lynn kommer på besök idag, och om jag kan vara något roligt sällskap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0