Mycket man saknar



Min telefon är så tyst..sååå tyst, det är oroväckande =(

Jag ska inte sitta och beklaga mig för mycket men kan inte hjälpa att mina känslor får spel! Inombords så gråter jag, skriker och tänker dom ondaste tankar. Har blivit så sviken, så förbannat utnyttjad. Magnus undrar varför jag inte kan lita på någon...hmm.., ja just det..jag undrar varför =/
Vill ha en riktig bästa vän som är där för mig när jag mår som bäst och sämst. Åh...det står överst på min önsklista..totally! Saknar Camilla, hon har liksåm bara poff...försvunnit, vad händer liksåm?

Åter igen är jag så otroligt tacksam för mina kids, bästa ! <3 Håller mitt humör uppe när det är som mörkast,..mina solstrålar kort och gott!

Längtar till helgen , ska bli trevligt ..alot!

Veckans lista:
1 . Beställa tårta
2. Hämta ut present
3. Storstäda
4. Handla namnam på systemet
5. Handla ngt nytt fint att ha på sig?
6. osv

peace


Kommentarer
Postat av: Therese

Vilken fin bild! :) Kram

2011-01-25 @ 02:13:57
URL: http://kamtroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0