Lee 2 år



Älskade mini blev två år igår 6/1 <3


Zion och morfar öppnar paket. Svårt att ge bort presenter till bara en unge, när Sid blir yber ledsen för att han vill ju självklart ha lika mkt. Magnus och jag hade köpt en tröja med bilar på till Sidden som plåster på såren, men vet ni vad han gjorde när han fick syn på tröjan? Jo serru...han började stor tjuta!


Försök förklara för en treåring att det inte är hans födelsedag...GOSH!

Tack för alla fina presenter, men nu får det nog vara bra med leksaker på ett tag. p&k 



Idag fredag har jag varit på jobbet, men tog två timmar off för att hinna med en bokad tid på harmonia spa. Har lagt i 1ml restylane i fejjan =) Idag blev det verklgen förbättring och tror faktisk jag blir nöjd. Smärtan var dock inget jag vill vara med om igen, men om man vill vara fin får man lida pin. =PP
Så, nu ska jag besvära mina läsare och tala om att jag betalt 6600 för 2 ml retylane hittills. Kan inte direkt påstå att jag är överlycklig , men vafan. Nu får det vara bra på ett tag, nästa spendering ska läggas på ny tv.




Ikväll är det min totala ego tid igen, så skönt! Magnus är ute med boysen!
Satt på mig min helt tokigt underbara "pimp" rock och satt mig i soffan. Ska strax ta en dusch och göra inpackning. Nytt nagellack ska på!
Visst är fredagar bra?

Have a nice one.
peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0