i väntans tider..

Sitter och känner efter om jag har början till mensvärk eller not. Jag vill ju verkligen inte...fuck! Om det inte blir något nu så blir det testlagret som gäller.

Dagen har bjudit på en present från Johan, cilla m.m. Fick en rosa morgonrock som inte fick heta morgonrock..utan pimp rock? Rosa som sagt, men svarta hello kitty huvuden. Passar min nuvarande hårfärg så bra, NOT! =P

Att bjuda hem folk när det eg ska sovas middag och utfodring av mat till dom små, INGEN bra idé. Fika istället för mat, sovtimmen på tok försent...dagen blir helt fel. Blir dessutom inte mycket sitta och vara social för min del som springer som en tok fram och tillbaka för att se så alla har allt och att inget saknas, plus att se till att inte Zion river vardagsrummet.....phuu! TORKA vatten pölar efter tilde och smilla som vill leka med zions kaffe bryggare ..som välts ut när MINI kommer i närheten. Mycket spring som sagt.

Nu är mannen hemma efter att ha jobbat sitt dag pass, skönt! vi är båda väldigt trötta efter lite spring till zion inatt. THANK god, för imorgon är vi lediga ihop och kidsen är på dagis....ahhh! Undrar vad vi ska göra, shoppa...mysa och mysa. <3

På torsdag fyller min minsting år, 2 bast =) Det ska firas ordentligt!!! tårta och mycket presenter. Ska inhandla ballonger, engångstallrikar med motiv m.m. Åh...en perfekt dag ska det bli...o yeah, kan det bli bättre när dagen till ära är en röd dag med...weehoo...lediga!

Colan väntar, även pilla navel o fisa.

peace and fart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0