doften spya

Efter gårdagens trötta slitsamma dag, så lyckas Zion få magsjuka på kvällen..., just då när man skulle lägga sig på soffan och riktigt slöa. DET HÄR ÄR JU INTE SANT! tänkte jag...

Sid har klarat sig..hmm.än så länge. Sitter här med ett öra på sids dörr, bara för att ha koll så det inte kommer ngt spy ljud. Tydligen så hade 10 barn i zions grupp magsjuka, plus en lärare...fett! JAG AVSKYR DAGIS ÄCKEL BAKTERIER!!!!


Hade hoppats på att M kunde vabba, men inser självklart att det blir för dyrt. Tråkigt att han ska jobba hela helgen...usch o blää. Det posetiva är att man får ensam tid, sånt jag behöver mer av nuförtiden. Varför då? joo...för att vi grälar om en och samma sak ..typ så jävla ofta!  Alltså är det eg bara bra för oss att vara ifrån varann ibland trots att det även är pain.


Dags att börja kika efter 30års present kanske? Har väl ett hum om vad jag ska köpa, men inte hundra än. Tänk vad min man blir gammal.. =P


Imorgon ska vi försöka upp i tid så vi kan åka ner till stan tidigt. Träffa mormor och kika lite rea grejer? '

Kvällen för mig blir rätt tidig, ska lägga mig i foster ställning och dra filten över mig.

peace


Kommentarer
Postat av: Therese

Magsjuka låter inte kul, hoppas det går över fort!

Kram

2011-01-15 @ 13:38:39
URL: http://kamtroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0