det onda börjar avta.

Efter det sk nålbehandlingen i fredags vart jag nervös med tanke på hur det kändes. Dagen efter var det svullet och gjorde ont minsta lilla minen man gjorde. Idag är jag övertygad om att gjorde rätt beslut =) känns faktiskt bra och är nöjd! Inte ont, bara när jag är där och petar. Rodnanden är också veck...weehoo!


Vankat fram och tillbaka , inte varit på tillräckligt bra humör. Är i min egna lilla bubbla....när jag stannar till så tänker jag på hur den senaste tiden varit riktigt elak, men endå har jag inte ork/energi att ens yppa en tår. Jag har blivit en cold hearted bastard!
Vill ha förändring, men samtidigt för "rädd" för att ta steget till förändring. Hmmm?? Tänkte iaf kolla om möjlighet finns att plugga på distans dom timmarna jag är ledig. Någon gång vill jag ha möjligheten att kanske göra ngt annat. Visst måste endå fler än jag hålla med om att det är tråkigt att hamna i ett hamster hjul?

Såna här inlägg är så piss tråkiga att läsa, men det här är min ventilation sida...dagbok..kalla det vad du vill.  Försökte med bok, men att skriva med penna är bara ett obehag efter några rader.


Nåväl, dagen då. Jag och familjen har varit lediga. Sköönt. Vi har varit på öppna förskolan, käkat på burger king, och ikväll ska mamma på kalas..för moster blir 52 bast. Nu ska vi mysa med varandra...det vi gör bäst <3

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0