Brittan!

Frulle framför mtv och Britney, smakar väl sådär. Tittar ut genom våra dragiga fönster mellanåt och har en skön känsla i kroppen. Fint väder får mig på bra humör! Lämnat mina barn på dagis, dom ska vara där till fyra idag. Skönt att ha en hel dag för mig själv, jag kan göra vad jag vill. Hoppas att barnen håller sig friska så ingen dagis personal ringer till jobbet.! ( ser inte så bra ut att ha dom där när man är ledig sägs det).


Göra lista idag:


Posta brev till försäkringskassan


Köpa glödlampor, blöjor m.m.

Städa

Fylla i ansökan till komvux

Ta en lång dusch, raka ben...ansiktsmask, nytt nagellack o så..


Ska man börja jobba måndagar? Njaaa...har det rätt så bra på mina lediga måndagar =)


PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0