Birthday in the house

Idag firade mina nära o kära moi. Vi åt jätte god tårta och krånglade med Sid som envist ville öppna mammas paket. Så sur som han blev...det var på gränsen till hysterianfall. Inte lätt att vara i trotsålder och grejer.

Fick mest en massa jox som jag inte behöver..men så är det varje år. Tack o lov fick man även pengar, det är ju alltid välkommet. Har ju en tid bokad på harmonia spa till veckan, och det kommer kosta skjortan...ahh!

Fattar inte att jag faktisk glömde ta kort på min fina tårta, shame on me. Det var iaf en sån där prinsess tårta, fast med lila marsipan, och en lila blomma =) sweet!

Imorgon kommer Johan och Cilla och ev barnen o firar mig med, ska bli mys att få träffa dom. SHIT! tårtan är ju typ slut..jaja, får väl helt enkelt bege mig ut och fixa ngt.


Annars: dagen har bjudit på pulka åkning och promenad. Även så städning och rensning av leksaker. 


Oj...ja glömde nästan nämna ngt om nyår. Eftersom jag absolut avskyr nyår så vill jag hlst bara gömma mig under mitt täcke. Men med tanke på att jag har en man som vill fira så får man bjuda till en aning. Han fick iaf sex och mys en stund =) ....sen somnade jag på soffan kl 23..haha!


NU: typ sängen o kel. Maggie ska upp tidigt o jobba, jag vill inte sitta uppe själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0