Åter igen..

Kom till jobbet imorse, hann inte ens ta en kund förens dagis ringde......jaha tänkte jag..bara att dra!?

Jodå, Zion var ju tydligen bara gnällig o hängig enligt personalen. När jag väl kom dit var han ute, why? Det är ju minus grader ute och han är dålig, smart? NOT!

Jahapp, tog med mig lillen hem och ringde vårdcentralen. Alla prover var bra, men tydligen har han virusinfektion och måste stanna hemma resten av veckan. FAN FAN FAN! Tur är att jag kan jobba halva dagen imorgon och såklart resten av veckan =)

Tycker att Zion är NÄSTAN för pigg för att ens kallas sjuk, men tydligen så räcker inte det. Ska iaf lämna Sid som vanligt, så han får lite utbyte av andra lek-kamrater.

Ska nog ta och lägga mig , vara utvilad tills imorgon.

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0