NU är jag INNE



YES! nu är den mer lr mindre min. Blir mitt tredje barn kanske?
Nu är jag lika kool och inne som alla andra dårar. En liten skillnad är att detta är en HTC och ingen iphonecock som dom flesta, även gubbar över 40 äger. Jag tog alltså det stora steg och överraskade mig själv.

Annars då, såhär ser jag ut nu  lika jävla stygg som vanligt. Klippte av mig luggen och ångra mig så in i fanken, så nu bär jag den hellre uppåt. *bööööl*


Jaha, vad har denna -14 gradiga dag att bjussa på? Har iaf lämnat mina småttingar på daycare och där ska dom härja tills kl slår 1600. Alltså har jag så jävla mkt egen tid =) ..ska man sova, städa, rensa, teckna?

well. blir inte roligare än såhär. buhu.

peace

Kommentarer
Postat av: ROBIN HOOD - gratis designhjälp

Hejsan, skickar detta till fina blogg som finns.

" hela veckans blogg " är igång i min blogg, helt gratis & du får ett helt eget inlägg + en bildlänk i min meny hela veckan.



var med här, vinnaren presenteras imorn: http://robinhoods.se/2011/february/hela-veckans-blogg-inlaggbildlank.html#comment



Kramar/robinhoods.se - gratis designhjälp

2011-02-14 @ 19:02:49
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0