misär

Jag är MISÄR. Kan lika gärna döpa om min blogg till just det.

har haft en hemsk dag, hemsk på så sätt att jag bara vill sudda ut mig på alla bilder som existerar. Dålig för att det har varit tråkigt på jobbet, dåligt för att min lugg blev för kort, dålig för att min lön var kass.
Dåligt fucking självförtroende....ska såga av miina långa ben...vill vara kort!
Inte nog med det, jag har blödar sjukan....blää!

Inget som är bra idag, tyvärr. Men har sålt en spjälsäng...så 350 kr rikare.

Imorgon får inte dagen bli förstörd.., den ska bli bra..oavsett! Sid blir 3 år.



Kommentarer
Postat av: Therese

Inte såga av några ben, du är ju jättefin alldeles precis så lång som du är! :*

2011-02-23 @ 23:51:52
URL: http://kamtroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0