"det snurrar i min skalle"

Tänk om man kunde få må ok varje dag. Letar man fel, eller är man bara kräsen när det gäller livs-stil?
Den här veckan har varit påfrestande, mest psykiskt. Haft mycket tid att tänka,..och stanna upp och göra just det är inte bra för mig. Känner efter och letar fel. Tillslut har jag hittat så många fel att jag vill lägga mig ner och grina. Tänk om man har en diagnos, så kan ju faktiskt fallet vara.

Idag har mina tankar kretsat kring om jag ska uppsöka någon att prata med. Kosta vad det kosta vill..bara jag blir av med mina "spöken". Usch...tragiskt och ledsamt, jag som vill så otroligt mycket..men blir så begränsad pga allt det här.

Dra ngt gammalt över mig o sova...

Kommentarer
Postat av: Facit

Viktigast är att du stänger av autopiloten som fört dig hit. Tar kontrollen och tar tag i problemen.



Det är det enda rätta både mot dig och de runt omkring dig.



2011-02-20 @ 09:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0