come on!

ÄL över nu? åh gud va drygt...tänk om jag inte kan bli på tjocken längre...hmm.
Precis tryckt i mig MAX mat som söt älskling kom hem med, fastän han eg ville göra mat hemma ( allt för mig) =P
Har fläskigaste magen i Karlstad just nu....uhu!

Vem sa att jag var pinnsmal? what a joke.

Den här dagen har varit så fruktansvärt dryg, ingen som vill gå ut i det här snöovädret för att sen gå o klippa sig. Jo då..har haft ..hmm,,typ 5 kunder idag..blää..lång dag. Tur för mig att ¨min kära mami kom o hämtade mig o sen vidare till dagis så att kidsen fick åka bil ist för trasig pulka. Vad skulle jag göra utan dig. puss.

Om vädret håller i sig så stannar jag bennemej hemma imorgon..., orka med. Vad hittar man på när vintern är så här lång och idéer har sinat? Kan ju knappt ta en promenad längre, snövallar överallt...svårt att ta sig fram med vagnen....piss vinter!


Vad sker i helgen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0