alla vill ha en gadd

Magnus sitter o tittar ut olika motiv till tatuering =) JAG vet precis vad han ska ha, hoppas han lyssnar på mig...jag vet ju bäst =P


Ikväll har det varit taco kväll, och då pratar vi inte om min taco..haha!
Mätt som en gris, men tänker endå trycka i mig salta pinnar och annat gottit.


Tydligen har jag varit bitsk dom senaste dagarna enligt mannen, han tror att jag är gravid. HA! nej då..det är jag inte..lovar! Jag kan ju bara bli gravid på sommaren har jag ju sagt. Vart kommer tjurigheten ifrån då? hmm..javetifan...min inre oro kommer ikapp mig, alla jävla tankar..blaha blaha...


Är lite trött på att lägga varenda krona på huset, vill ju kunns lägga mkt mer på mig själv o barnen. RESA och lyxa lite. Skulle allvarligt talat vilja flytta till någon stor lägenhet, men samtidigt trivs jag så j*vla bra här. Usch.



Vad ska man göra när arslet har fastnat i soffan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0