Tack för den här sommaren, eller?



Då börjar man jobba till veckan.., men måste endå medge att det är bra shit att ha sem sent =)

Denna höst kommer rusa förbi, sen är det dags att krysta ut en bebis i november <3

Vi har tillbringat semester tillsammans mest hela tiden, förutom när M har varit ute, eller när jag var i gbg en dag.

Annars har vi stannat i Sverige, dagsturer..med båt buss, tåg och mycket bilfärd. Bilden ovan är tagen på kolmården där vi var förra veckan. Zion ser bekymmersam ut ( han tyckte mest djuren var otäcka).



Ok, vart tog sommaren vägen btw? vi har haft typ en och en halv vecka med fint väder...resten har regnat bort...tråkigt, men svensk sommar? Just i detta nu öser regnet ner och vi har bara ett "tält" som tak =/
joo..här hemma håller vi på med renovering..inte så lite heller. Tak byte..., badrum och barn rum....hmm hur orkar vi? VI FÅR HJÄLP =))!!


Graviditeten:
v.27, jag är redan dunderfet. En bra sak är att mitt rygg ont har avtagit, så det blir att hoppa på och jobba 80 procent igen. Håll tummar att jag slipper bli sjukskriven igen. FK vill ju inte ge mig pengar för den tiden jag varit sjukskriven trots läkarintyg.....dom är stinkY fittor hela högen! Blir väl att överklaga om dom inte ändrar sig efter mitt personliga brev.
Var på koll hos barnmorskan för några dagar sen, allt såg bra ut =) , nästa koll blir om ca två veckor....ska bli roligt att se hur mycket han har växt.

Nu ska vi försöka lista ut vad pojken i magen ska heta..., inte lika lätt denna gång.


Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0