hej igen!

Då var det snart maj månad :) Jag går in i vecka elva på måndag, helt sjukt fort går det! Tydligen läser några personer från jobbet min blogg, hade jag ingen aning om. Ja då, betyder att dom flesta vet om detta och det sprider sig som löpeld. Hur jag mår, mja värsta graviditeten hittills, mår illa konstant. Förhoppningsvis går det väl över om någon vecka lr så. I veckan som varit, har jag jobbat, varit hemma en dag just för att jag varit så dålig. I torsdags var vi på handledar kursen, så nu är den skiten avklarad, jajj! Nyss ätit tacopaj, super gott! Sid har somnat i Magnus famn, dags att bära in honom till hans säng. Lots of mys och sömn väntar härligt!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Åhh bebis <3



Nu bloggar jag igen :) :)

2011-05-16 @ 18:18:24
URL: http://mellanmell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0