Yes, och mycket bra.




Mitt senaste gull! 

Vad har skett: Bakfylla
Restylane i fejjan.
Ny gadd.
Mys fika hos grannfolket.

Kort och gott.

Idag är det typ värsta stormen ute, så vi bestämde oss efter att ha varit ute och smakat lite på blåsten att faktiskt stanna inne resten av dagen. Varken Sid eller Zion uppskattade kyla och blåst, BLÄÄÄ!
Har bjudit hem bror och Cilla på fika, men smarta jag kom just på att det kanske inte finns så mycket att fika med här hemma.....fan! Jaja, det är bara att plocka fram allt som finns, om det finns.

Skulle behöva ta fram lite stjärnor och mys, men har inte haft ork lr riktigt känt för det. Alla grannar har något att skylta med i fönstrena utom vi =P
Näpp...ikväll ska jag ta mig en tur till förådet o leta.

What happens in your country? öh?

Kidsen nanar, jag ska ta mig en vila och bra musik.

pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0