snö och sjukling tider.



Men åh..har ni sett vilka älskvärda! naw..mina fisar <3 Synd bara att dom alltid lyckas ha napparna i munnen när det blir bra kort.


Idag är jag ledig, och sidden har feber. tur att jag slipper vabba! it sucks, med tanke på vad lite pengar man får..uh! Lämnade Zion som vanligt imorse, pigg som ett damp! =P

Mest legat och myst och kramats med sid i soffan idag. Nu sist hade han 39,5 =/ han fick piller i rumpan och är faktiskt mycket piggare nu =). Varför jag inte köper flytande alvedon? joo.., mina barn vägrar ta det, dom tycker nog det smakar späck...vilket det också gör.

Baby jobbade inatt så han har sovit fram tills 14. Nu är han iväg och fixar nya vinterdäck då vi fick lite panik här om dagen när snön började lägga sig på backen. INte rätta tider och behöva lägga över 3 tusen på något så tråkigt som däck, men dom gammla var/är så dåligt skick nu. Vi trodde vi skulle klara oss en vinter till, men insåg nog att det var lika bra...åker endå ganska mycket bil.

Vad har hänt dom senaste dagarna då?
Jo, har fått världens, nästan iaf) mysigaste nyhet =).

Maggie och jag har planer....stora planer <3 hemligt än så länge.

Jag har kommit igång med mitt målande igen =)) FANTASTISKT KUL!

Inhandlat lite julklappar som jag är otroligt nöjd över.

Vad som kommer hända framöver då?

Maskerad med jobbet.
Julbord kanske?
tatuering =)
harmonia spa (hemligt)

Jepp, det var lite info och tillbakablick.

NU ska jag ta hand om min lilla sjukling igen.

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0