i vattnet kan man...

God Kväll!

Uh vilken dag. Zion är sjuk, jätte hög feber och rätt avdankad. Tror att det kan vara lunginflammation ..men hoppas för GUDS skull att det inte är det. Sjukrådgivningen ville att vi skulle uppsöka vård eller tom akuten, men vårdcentralen tyckte istället av vi ska vänta. Jaha, det här med att vänta är inte min grej, iaf inte när ens barn inte ens orkar stå på benen ..SNYFT! =.(

Sid har varit på dagis, och kommer att vara där imorgon med medans jag är hemma med sjuklingen. Imorse tog vi fram pulkan och det GILLADES! jag skulle inte alls ha emot om snön fick ligga kvar...eller rättare sagt om det kom lite mer och stannade...MYSFAKTOR!

Maggie jobbar natt så mamma sitter i soffan med en filt omkring sig och ett glas cola i handen, JAMMI!

Funderar just om man skulle ta och resa lite framöver, frågan är bara vart? ett måste är ju värme och pool. Vore naturligtvis ett plus om man kunde få med bamse klubb med i bilden också =)

Men först ska jag lägga pengar på Restalene, cant wait!

 

På söndag är det fars dag...just a reminder!


Kommentarer
Postat av: Marielle

Halluuuu!! Nu ska jag bannemej börja läsa igen, shame om me!!



Här fick barnen åka pulka igår, köpte en för 169:-, roligt att upptäcka att snön regnat bort inatt :(



Pyyss

2010-11-12 @ 17:06:06
URL: http://mellanmell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0