Whats the point"

Johnossi - whats the point ..grymt bra låt!


Kollade nyss min statestik, och trots att jag inte bloggat på jävligt länge så är det fortfarande många besökare..hmm?


Crazy days här hemma, jag tänker inte skriva ner hela sagan, det får varaPUNKT


Igår var jag hemma hos C och vinade, snackade skit..kedjerökte..gick i högklackat och lekte porrtant! jo så att.....=P det var mys. Vi hamnade på tempel.., jävla skitställe för övrigt. Men kvällen var lyckad endå.., men idag får man sota för sitt intag och den sena hemkomsten. M jobbar hela jävla dagen.., så det är jag å kidsen...yesh! =/


Yepp, nu ska jag kika på tvättmaskiner.., jag vill verkligen slänga ut den vi har nu...den är ful och tvättar dåligt. Broder kommer tydligen hit sen o tar med pappa.. (bärhjälp). Sen är det bara att riva bort den sunkiga mensmattan (röd) ..och joo...flytspackla? Tur att min bror gör sånt där =)


Ikväll blir det myskväll, pizza o film kanske? Massa porr och kel. Jepp...det var väl allt för den här gången.

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0