Whats my name again?



YES! shopping idag ! gissa om jag mår bra när jag sätter sprätt på mina guldcoins =)


Detta är inhandlat: En väldigt färg-glad mössa till Zion Lee.
3 långärmade tröjor till pojkarna.
En BH .
Ett kakfat i äldre stil (snyggt)
Just det!! påsk-blomma i kruka som ska stå på köks-bordet

Sen tog jag bussen hem till min familj.., pussade på barnen o röjde en stund innan det var dags att natta.
M och moi har käkat namn nam mat, och nu sitter jag här och stör mig på fuskbyggarna....samtidigt som M är iväg o tittar på fotboll.

Imorn ska mami jobba igen =) hoppas det blir mkt att göra...då går dagen fort..och sen tar vi påsk(lov) ..jäjj!

Ha en BRAAA jävla kväll.


peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0