Tisdag, var du tvungen

...jag som precis hade lagt dig på hyllan.

Ensam kväll ikväll. M som i älsk..jobbar natt =/ usch..nätterna är inte roliga ensam, det är nervöst varje gång man ska sova själv.  Tittar på dating in the dark.., jisses..ganska underhållande, men så j*vla ytligt.


Usch, jag mår sisådär...tänkt väldigt mkt idag, på det ena o det andra. Mkt känns ledsamt och tungt.., men är det mesta ens eget fel? NEJ!, men naturligtvis är det bara en själv som kan se till att vända situationen till något posetivt ist. Jag tänker inte vara någons "just one call away" "reserv-kittet". Äkta visar sig även...

Det är nog bra för mig att ha husets alla projekt att tänka på.., lägga tårarna åt sidan och försöka tänka på sig själv.
 

seså, ibland måste man få vara "ego"

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0