Tisdag, pyssel

Samtidigt som Sid varit på dagis har vi varit på stuvbutiken och tittat på klinker till våran tvättstuga =)
Det blir förmodligen ljus-grått golv. Vi passade på att köpa en ill-grön nyans till Sid rum. Det kommer bli tufft, och framförallt "child:ish". Sprang runt några varv, fick några jobbiga samtal från Gbg ( försäljare). Efter att ha avslutat samtal, sprang jag bort till avdelningen med tapeter...YES! jag fick ett utav mina berömda ryck o började inhandla väv. Jag är så less på Zions skit-tapeter..så nu ...eller snart åker det upp väv som sedan ska målas i någon fin kulör =)

Visst är det roligt att greja? pyssla, kalla det vad du vill.

Nu ska jag gosa med Sidden som nyss kommit hem <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0