Tisdag, no no, yes yes.

Idag var det jag som skulle jobbat, men när jag kom dit så var vi tydligen tre? (en för mkt). Tycker det var lite väl onödigt att ta dit en praktikant. Lyfte på luren o ringde chefen, sa till henne att jag kan ju lika gärna gå hem...här gör ja liksåm ingen nytta. Det gick bra...så jag ringde efter min man, och han kom självklart o hämtade mig <3

Gör ju mkt mer nytta hemma liksåm =). Idag har jag målat luckorna i tvätt-rummet =) blev fint =)). Detta är första steget till en ny fin "tvättstuga". v.10 kommer römokarn och ska sätta en ny golvbrunn, sen är det bara att försöka få hit brorsan så han kan sätta klinkers på golvet.., weeehoo! det kommer bli så fint!. Kommer säkerligen bli roligt att tvätta framöver =P

Efter vi hämtade Sid på dagis tog vi oss en tur till Ikea.., värsta bra tidsfördrivet ju!. Köpte lite grejjs till barnens rum, såsåm leksaks-förvaring, hyllor m.m.
Vi tog en pause o fikade lite i ikea resturangen, och gissa om Sid blev glad när han fick syn på Bamse (hans idol eller nåt).



Synd att jag inte hann knäppa när Sid gick fram och krama om Bamse, menmen...man hinner inte alltid med. Sid är lillen som står och tittar på B.

När vi kom hem från Ikea var det bara att komma innanför dörren en snabbis, sen iväg till salongen för att klippa Johan. Nu är man hemma igen iaf =). Tar det kewlt, käkat tacos med M och nu är det bara chill och tv-zapp som gäller. Imorn kallar jobbet.., hoppas det blir att göra.

Vad gör ni ikväll?


peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0