Söndag, whats my age again?

Sitter i soffan och tar igen mig. Jag är orolig för Sid som har fått utslag i ansiktet. Vi käkade ballerina kakor förut, hmm..kan det vara nöt-allergi? NÄÄ...han har ju käkat dom förr. Trodde till en början att det kanske var tredagars-feber, men febern höll bara i sig några timmar och utslagen är kvar men börjar blekna. ( utslag på magen och ryggen).  Ska nog ta o googla, kanske får man reda på ngt.


Tittar på 16 and pregnant, en flicka som ville adoptera bort sin nyfödda flicka. Har man mindre känslor när man är yngre? Jag kan själv inte begripa att man ens kan tänka tanken när man ligger där med en nyfödd på bröstet. Nästan att man tappar andan, så lycklig och kär blir man. (tänker tillbaka)

På tal om ålder och vara mamma.., när jag jobbade i veckan fick jag ..hmm..kanske 5-6 kunder som blev helt ställda när jag berättade att jag var tvåbarns mor. Gissa min ålder då? Ingen trodde jag var över 20..haha! Det där tar jag som en komplimang..fett! =)))


Laga mat dax nu.

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0