Onsdag, olala, fine day

Igår mörkna det något förbaskat...tro mig, saken blir inte bättre när C ska åka till spanien,buhu!


Men idag har det varit (hittills) en bra dag, oh yes!. Jag o mini har varit på herrhagens öppna förskola, träffat massa trevligt folk =). Därefter har vi varit på rud och betalat av skulden för löshåret , så! nu var det gjort. Då var man..hmm..600 spänn fattigare.

Köpt välling för över 100 lappen (säg 750 spänn fattigare) och slösat lite mera cash på chewing gum.  Träffat på världens mest cepigaste försäljare. Han tamefan inkräkta på min telefon, jävla skitäckel-kille!


Nu är Sidden hämtad o mannen är vaken. Snart åker M o jobbar ..IGEN. Jag blir ensam, fast inte helt o hållet...jag har mina bästa små fisar, SOM FÅR mig att le igen <3

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0