Måndag, ujjamejjen!

Vilken dag, vilken dag! Började med att kl ringde kl 0700 imorse. Upp och hoppa ( bokstavligt talat). Gjorde mig iordning, sen blev det några blöjbyten på pojkarna. Välling, och utfodring av frukost. Mamma kom och hämtade mig o Sid strax innan 0900, iväg o lämna Sidden på dagis. Vidare till salongen där mamma släppte av mig. Från kl 0915 - 1700 spenderade jag på rud för en kurs i herrklippninig =) det var skojj! alltid kul med lite nytt.

När kursen var slut kom mamma o Zion förbi o hämtade upp mig ( mamma har haft Zion hela dagen). Hemma igen, fikade lite o myste med barnen =) ...varför saknar man dom så fort man är ifrån dom? <3<3<3
På med ytterkläder o ut i snöovädret. Mamma o jag gick ut på baksidan för att skotta på altan, men lyckades ist komma upp på dom stora snö-bergen för att sen ta bort enorma mängder tung snö från taket. Med tanke på att tak faller in överallt och allt man hört på radion så var det grymt skönt för min oroliga själ att "5 ton snö" försvann från taket. Den som inte behöver skotta, kan inte föreställa sig all den vikt...=/ min rygg är "ajaj" nu...pity!
Blåmärken och yrsel efter att ha tagit i så, och fallit igenom snön o ner på bordet på altan. Nu får det vara nog med snö..., jag är bajs-trött på skiten.

Resten av veckan ska jag jobba..., just nu känner jag inte för det...med tanke på ryggen, menmen. Fredag blir den enda dagen tillsammans med M.., det ska bli mys.., kanske en dag med shopping o äta ute? love:li

Nu ska jag pussa på min man och tala om hur mkt jag älskar honom. <3

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0