Måndag, aj!

Har varit ute på bergvik inhandlat linsvätska, armband, halsband, eyeliner och en jävla massa mat. Dagen började givetvis bra..som den alltid gör..(nästan). Senare..mot bilen för att åka o handla färdig mat (Max)..vad händer..jo..Jag sticker in armen för att ge Sid hans tutte, och M stänger dörren. Jag har nog aldrig varit med om ngn liknande smärta.., det var värre än att föda barn, much worse. Intensiv rena döden smärta. Jag grät en massa och väntade på att smärtan skulle gå över.., och tack o lov..det gjorde den. Nu återstår att se om jag har full styrka i armen.., det har jag INTE NU =/ orkar inte lyfta barnen....faaan!


Några tårar senare sitter vi och dricker kaffe o planerar (drömmer) om ett nytt kök. Inte för att köket är hemskt, men man vill endå ha lite större arbetsytor och lite annat nytt, såsom luckor..vitvaror.


Jag är kluven, jag vet ärligt talat inte om jag vill bo i hus. Jo...det vill jag visst., men allt som kommer till är mest jobbigt för psyket., mitt psyke är svagt som d är. Eg är det bara fördelar under det varmare halvåret..lr?


Nu ska vi pratas vid, hålla om varann och bara vara.

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0