Lördag, detta kanske är bra för mig

Solen skiner och barnen sover middag. Jag har passat på att damma i hyllor, fönsterbräden m.m. Skönt att få det gjort, det är inget jag tycker är spec roligt. Sid var med o dammsög förut, så det är också bockat på listan. Känns så in i helvete bra när solen skiner som den gör, jag mår så bra! Nu fattas bara våren....den riktiga våren ass!
 

Har inte orkat med bloggen på två-tre dagar, jag har haft fullt upp...och även känt att bloggen gör mig inte så mkt gott, nästan tvärtom. Folk läser, blir sura..., blir glada? Skitsamma, det är min blogg..jag skriver vad jag vill...thats it.
Ännu en gång vill jag yttra mig, men låter bli...kanske är bäst så. Jag kan bara inte förstå mig på...så enkelt är det. Så..det var lite yttran.
 

Idag o imorn jobbar M dag, kommer hem 19 ikväll.., funderar på att därefter ta mig en sväng till stan för att gå på fest, kanske tom gå ut o dansa? Hoppas min kära mor hinner åka förbi systemet o köpa namnam.., annars kan det kvitta...jag går inte ut om jag inte får ngt att dricka...


Snart är det dags för lite mat-lagning...vad blir det för mat? Mja...kanske färs-sås o pasta...enkelt o snabbt lagat. Jag gillar inte att laga mat, det har jag sagt förut va? GUD ...finns det ngt så tråkigt? Tur att jag har en man som lagar mat till mig nästan alla dagar i veckan =P My man is THE BEST...ingen protest =P


Väntar på att vi ska få våran nya frys med.., den skulle kanske komma idag...men jag väntar mig inte det.., krånglar mest hela tiden. Hoppas den är fin, annars kanske vi måste inhandla svarta frysar? det har vi ju funderat på, och ska även ha när vi gör om köket.., om det blir att vi bor kvar vill säga...hmm. Svart tvättmaskin vill vi med ha, funderar på att ta med maskinen från jobbet, den används inte ju inte iaf..haha!


Nupp, nu ska jag planera och samtidigt laga käk.
Ha en bra en.

peace


Kommentarer
Postat av: Anna

Om folk som läser din blogg inte accepterar att du skriver precis vad du känner, så tycker jag dom ska sluta läsa din blogg :p

Fortsätt skriva o skriv för din egen skull :)

2010-03-07 @ 18:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0