väder och myggbett



Och nu var det kväll igen. Dagarna går så fort och bildar bara ihopsatta väääldigt långa dagar. Ensam med kiddos hela dagen, helt ok fastän min skräck för att vara ensam med dom ( låter ju tamefan helt sjukt, men sanningen är att jag är matt). Försökte tänka på att ta det lugnt och sluta göra allt som man eg inte hinner med samtidigt som man tar hand om två småttingar ..såmom städa, tvätta...fortsätta med projektet i köket m.m. Ibland vore det bra att ha 8 armar, eller varför inte..vara en robot?

NU har det regnat i typ 2 eller tre dagar, lite trist med tanke på att man inte har lika stor lust att vara ute. Mycket innesittande. Trotsade vädret och kilade ner till vännerna i stan med båda barnen. Sid älskar att åka buss, vääldigt spännande tydligen =). Sura kläder allihopa, men vädret kan inte få sätta hinder ...lr hur?

Har fått årets första myggbett, ..hm..? lite sent, lite äckligt blod? ..jag hoppas helt enkelt att jag har dret äckligt blod.

Imorgon finns inga planer än.., men kommer säkert bli en bra dag. Det enda jag måste få gjort är väl att sätta ner mina blommor jag köpte igår. 

peace

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin du är i håret hjärtat.

Puss och kram Carro

2010-07-30 @ 21:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0