Underbart med nyfikenhet!

Dagens stora händelse: Jag råkade snatta, var inte alls med min mening (usch, skämmas). När jag kom ut från affären och insåg att jag hade lite grejer i barnvagnen blev jag helt ställd..men samtidigt kunde jag inte gå tillbaka..gud så pinsamt. Jaja..nu efteråt så skrattar jag åt det!

Pisset häver ner från skyn, blir en bra dag idag trots att alla gnäller på lite regn. Jag ser det som en väldigt mysig inne dag, och så får naturligtvis mina kära blommor vatten.

C kommer hit om en stund, vi ska ha en hårfixar dag =). Unna sig!! thats the HARDON. Jag tror jag vill bli rödhårig igen...tihi..vi får se.

Nu ska vi dricka lite kaffe, see ya!

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0