summer cider

plus 46 heter årets sommar cider. Betyder då detta att man ska vara över 46 bast för att tycka den är god? Så kanske det är. Smakar lite hmm...VÄL mkt sött. Jaja, när man stannar till i minsta hålan i sverige som har ett bolag mindre än 10kvm kan man väl inte räkna med att aquatini finns hemma. This will do.

Hur gott är inte smaken av en cigg och en kall öl i solen? ameeeen fy fan....det är till att njuta!


Skövde var mys, men vi hade 50 grader i solen utanför fönstret..det säger väl en del. Tur att dom har pool? jo vars..för dom som kunde och ville bada! Jag ska ju naturligvis tatuera mig när det är som varmast...FOOL!
Vad gjorde vi då?..joo..jagade kidsen all over the place, käkade god mat....drack gott vin, strandpromenarade, käkade massa glass, handlade på biltema och kikade in på HM....det får man ju inte missa ! =P
Kanske tar vi en tur till i sommar?

Ikväll har det regnat, men nu är det blått på himmlen igen..skönt! Magnus måste vara riktigt nöjd med sin semester.., har bara varit fint =). Två veckor har han kvar .., massa njuta!

NU ska jag återgå till min man o min 46:a cider.

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0