luder, ditt lilla äss.



Long time no see. Dags att skriva av sig en aning igen.
Med "walk the line" på tv som en förjävlig bakgrund sitter jag och får reda på tråkiga nyheter ( nyheter som då eg inte är nytt). Young people dies for no reason....sick..!

Dom senaste veckorna har varit underbara..men samtidigt väldigt förvirrande och ledsamma. Har genomgått en del otäcka saker, som jag väljer att inte nämna. Min själ gråter, men innerst inne är det nog bra.

Ser fram mot att få börja jobba i aug, ska bli j*vla underbart. Ska väl iof inte klaga på att gå hemma, jag får ju umgås med dom käraste jag har.  Maggie har semester, vilket är sjukt gott. Vi har njutit av varje sekund tillsammans . Han börjar jobba igen v30, så ett tag kvar  <3

Med sommaren kommer allt utomhus pyssel. Altan har vi byggt, målat fönsterbläck, satt blommor..klippt gräsmattan 700 gånger. Idag satte M ihop vårat nya möbelset som ska stå på den nybyggda altanen...blev riktigt nice =)

Zion..min lilla...är nu ett och ett halvt år <3, Sid ..storfisen blir 2 och ett halvt .....vart tar tiden vägen? det är ju helt sjukt. Mina bebisar, mitt allt. Mini börjar på dagis snart.....jisses! 


Annars då: Vi har varit på bröllop (hur fint som helst). Badat i sunne vattenland, spenderat några timmar på sjukan..blabla.
Nu på måndag åker vi till Skövde, ska bli gott att komma hemifrån.


Får nog räcka så.

peace

Jag bara älskar att sommaren är här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0