Höns-sket?



Här är vi, snygga som få. Åh..mitt minsta älsk ( inte mindre älskad då..utan bara min minsta).

Vi har nyligen lagt våra barn för kvällen. Sid är så j*vla trött redan vid 18 tiden nu när han inte sover något på dagen..., ganska skönt för oss att få kvällen för oss själva. Tackar gud för att vi har fått barn som har den bästa sömn någonsin.

 

Jag har precis slurkat i mig en iskall aquatini..mums! Snart ska vi äta namnam mat och mysa. Därefter ska no mamma bege sig ut och måla lite mer.. ( kanske skulle ta och bli mitt yrke?) Love it!

Nya trösklar är satta, och det blir såå fint. Ska försöka få in en målare som kan sätta nya tapeter i vårat kök..me want so bad!

 

Yoo! nu ska jag pussa på min svettiga/sexiga gubbe <3


Kommentarer
Postat av: C

SÖÖÖÖÖTÄLSKLINGAR! <3<3<3

2010-07-21 @ 00:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0