Torsdag, trasig

Sid är på dagis.., åhhh snälla låt honom slippa magsjukan som vandrar runt där!


Zion sov hela natten, vaknade sen kring halv sju. Så länge han sover en hel natt så gör det inte så mkt att han vaknar såpass tidigt. Sen man fick barn så har man inte blivit annat än morgonpigg. Den där helgen vi äntligen fick sova ut, då vaknade jag halv tio och kunde absolut inte somna om. Är halv tio sent/tidigt? ..jag kunde lätt sova till 12 förr.


Nu står maten och väntar på oss i ugnen. Idag blir det potatis och broccoli-gratäng =)


Zion sover middag, vi ligger o vilar i soffan. M ska jobba natten så han drar kring 16 tiden idag. Hoppas att väglaget inte är lika illa idag som det var igår. (orolig)


15.20 ska jag o barnen till BVC för Zions ettårs kontroll =) Hoppas att Sid är snäll och inte krånglar för mycket. Mini ska få spruta, stackars!  feber avstår vi gärna ifrån.


Näpp, nu ska jag försöka få i mig lite lunch..innan mini vaknar.


peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0