Torsdag, svårt att äta

Fanskap till tänder. När jag blir av med den här smärtan, detta såret ska jag fira och glunka i mig min bag in box.

Nu har jag även insett att jag har fått infektion. Det kommer var...mm..nice va?
Så...det blir ett till ovälkommet sjukhusbesök. CRAP ! Jaja, om jag har tur så får jag antibiotika? hoppas.
Känner mig sådär trevlig här hemma, orkar inte prata en gång.

Sitter o funderar på flytt. En annan stad...jaa..jag har varit inne på det tidigare, men det känns faktiskt som en bra idé. Dock måste man ju ha jobb. Hmm..trivs ju som fisken på mitt jobb här..hmm
Får se, vem vet?

Nip tuck nu...hejs

Kommentarer
Postat av: Marielle

Du kan ju öppna eget ju :)

2010-01-22 @ 14:00:54
URL: http://missmellan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0