Torsdag, myspys med mina små

Sid sitter i sin saccosäck och käkar äpple och tittar på Bamse. Zion försöker få lite skönhetssömn. 

Vi var iväg hela familjen till BVC, trodde inte M skulle hinna med det, men det hanns endå ..bra !


Det är alltid nya läkare på det där stället, tycker det börjar bli lite jobbigt när man aldrig känner igen dom. Jaja, besöket gick relativt fort och vi fick komma in i utsatt tid. Zion började darra på läppen så fort vi satte våran fot i rummet. Han kände verkligen på sig detta. Två sprutor i vardera ben...ajaj! Han var iaf duktig, och Sid var jätte snäll...satt mest o lekte med bilar under tiden. Så..då var det gjort! Hoppas som sagt att han klarar sig från feber.


Usch, jag blir tokig på den här torra luften som är, jag är snustorr och det kliar jätte mkt. Har fått såskorpor under armarna..det börjar bli ett elände. Jag har verkligen testat dom flesta salvor, tom fått kortison...men hjälper det? NEJ! Bara dom absolut fetaste krämer, såsåm idomin , helosan funkar relativt bra...men då får man ju dålig hy istället....vafan gör man? Låta det vara torrt o jävligt kanske? Tips på kräm tack.


Nä..ska ta o gosa med min son lite, får se vad han tycker om det.


Kommentarer
Postat av: Johanna ♥ Blivande tvåbarnsmamma

Jepps.. :(



Ja visst blir man less, grrr..

Hoppas ni fick en trevlig kväll!

2010-01-28 @ 21:29:25
URL: http://salkert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0